Header Ads

Woman patient raped by nurse in UP's government hospital


উত্তর প্রদেশের সরকারি হাসপাতালের নার্সের বিরুদ্ধে ধর্ষণের অভিযোগ উঠেছে। উত্তর প্রদেশের গন্ডা জেলার এক সরকারি হাসপাতালে  30 বছর বয়সী মহিলা রোগীকে ধর্ষণ করা হয়েছে বলে পুলিশের কাছে অভিযোগ করা হয়েছে । জেলা হাসপাতালের আইসোলেশন ওয়ার্ডে ভর্তি থাকা মহিলাকে ধর্ষণ করা হয়। এসপি উমেশ কুমার সিং বলেন, অভিযুক্তরা পলাতক। ধর্ষিতার বক্তব্য গ্রহণের পর মহিলাটি চিকিৎসার জন্য হাসপাতালে পাঠানো হয়েছে। এফআইআর রিপোর্টের ভিত্তিতে দায়ের করা হবে এবং তদন্ত সম্পন্ন করা হবে। ধর্ষণে অভিযুক্ত পুষ্কর, যিনি স্টাফদের আউটসোর্সিংয়ে হাসপাতালে কাজ নিয়েছিলেন। ধর্ষিতা বর্তমানে ঝাড়খণ্ডের রাঁচি এবং সরকারি রেল পুলিশে ভর্তি করা হয়েছে, হাসপাতাল সূত্র জানায়।















A 30-year-old woman patient was allegedly raped by a nurse in a government hospital in Uttar Pradesh’s Gonda district, police
said.The woman, admitted in the isolation ward of the district hospital, was allegedly raped by the male nurse, Pushkar Kumar, last night, SP Umesh Kumar Singh said, adding the accused is absconding.The woman informed about the incident to the staff nurse when she arrived on duty this morning, after which the police was informed, the SP said.
Woman patient allegedly raped by nurse at Uttar Pradesh hospital:
After taking her statement, the woman has been sent for medical examination, he said.An FIR will be lodged on the basis of the report and an investigation will be carried out, he said.
Pushkar, who had been appointed in the hospital under outsourcing of staff, is absconding, he said.The victim belongs to Ranchi in Jharkhand and had been admitted by Government Railway Police, hospital sources said.







No comments